Objednávka servisu
Popis
Postup pro objednání opravy, diagnostiky sluchátek nebo jiných zařízení:
1) Vložte tento produkt do košíku. Současně lze přidat i jiné produkty z eshopu, které Vám přibalíme při zaslání sluchátek nebo jiných zařízení nazpět.
2) V košíku překlikněte na "platbu a dopravu", kde prosíme zvolte ZPŮSOB PŘEVZETÍ balíčku PO OPRAVĚ.
3) Dále zvolte jakým způsobem budete chtít UHRADIT platbu za servis.
4) Pokračujte do sekce "Informace o Vás", kde vyplňte fakturační a doručovací údaje.
5) DŮLEŽITÉ! V sekci "Informace o Vás" uveďte do poznámky jaké zařízení budete chtít servisovat (značka, model, podrobný popis a případně počet kusů).
6) Dokončete objednávku a následně vygenerovaný KÓD OBJEDNÁVKY si poznamenejte na lístek, který VLOŽÍTE DO BALÍKU a balík odešlete na adresu: Servis Sluchátek, Střížovice 23, 37853 Strmilov nebo na pobočku Zásilkovny: Bistro u Šindelářů, Hradecká 512, 37862 Kunžak. Kontakt pro doručení do Servisu Sluchátek použijte: +420733758089, frantisek.faber@cull.cz
7) Očekávejte, že v nejbližší možné době po přijetí balíku do servisu se Vám ozveme zpět a dohodneme se na detailech opravy.
Uvedenou částku za dopravu prozatím nehraďte, vše bude uhrazeno dohromady s cenou servisu později !
Hmotnost | 0.3 kg |
Videonávod - jak postupovat při objednání servisu
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.